4 Ağustos 2013 Pazar

Üç,İki,Bir ve Kayıt:)

Eveeet işte geldim burdayım herkese kocaman bir MERHABA,
Bende pek meraklıydım bu blog işlerine internette zaman geçirmek, bir şeyler okumak, araştırıp beğenip uygulamak her zaman favorim olmuştur. Sonra dedim ki benimde bir sayfam olmalı içimden bu kadar yazma aşkı geliyorken evet benimde olmalı dedim ve başladım hayırlı uğurlu olsun inşallah..
Bu ilk yazımın adı aslında tanışma ile ilgili bir şey olmalıydı ama içimden böyle şımarıklık çıktı bozmadım bende:) 
1987 İstanbul doğumluyum, annem Erzincanlı babamda Erzurum ama hiç oralara gitmedim bilmem etmem hoş anne ve babamda küçük yaşta gelmişler onlarda bilmiyor :) tanıştığım insanlara nereli olduklarını sorma alışkanlığım hiç yok ama onlar bana sorduğunda "vaaay oranın şusu meşhur öyle güzel böyle güzel " diye devam eder ama ben hiç bilmem. 2 aylık evli olan yeni gelinin memleket meselesi ise Sivas kimliğimi yenilediğimizde epey garipsedim gerçekten insan tuhaf oluyor ama ben istanbulluyum işte banane :D
Mükemmel bir annenin evladıyım o kadar becerikli yetenekli bir kadın ki benim annem bence gerçekten en süper anne <3 bütün çeyizlerimi annem dikti, her gittiğim düğüne yeni elbise adetim var annesi terzi olan insanın elbise şımarıklığı yapmak kadar doğal hakkı ne olabilir:) Çok şükür ki benimsin canım annem:)  
Ortaöğretimimi Sait Çiftçi İlköğretim okulunda tamamladım, ardından Kurtuluş Lisesinden mezun olarak spor akademisine hazırlandım. Benim hep çok iyi Beden Eğitimi Öğretmenlerim oldu ki (değerli öğretmenlerim Kamil Tiniğ, Fikriye Özkan, Şenol Güneş ve Mehmet Aşık) hepsi çok güzel model oldular bana küçüklüğümden beri istediğim bir şeydi. Amacıma ulaştım çok şükür Abant İzzet Baysal Üniversitesi Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Antrenörlük Eğitimi Bölümünü kazandım. Beden Eğitimi Öğretmenliği bölümünden de çift anadal yaptım. Çift diploma bana nasip olduğu için binlerce kez şükürler olsun darısı isteyen herkesin başına:) kendi üniversitem diye demiyorum ama gerçekten alanında çok donanımlı bir eğitim süreci geçirdim, o kadar değerli öğretmenlerim var ki hepsinin çok fazla emeği var üzerimde ve tüm mezun arkadaşlarımın üzerinde.. Hele öyle bir öğretmenim var ki en bitanesi, en şahanesi Dilşad Çoknaz çok seviyorum sizi hocam emeğiniz büyük sevgiler size :) Kurduğunuz takım sayesinde harika bir üniversite dönemi geçirdik takım arkadaşlarım adına da tekrar sonsuz teşekkürler sevgiler:)
Gelelim sevgili eşime 16.08.2006 da ellerimiz buluştu bizim, ben bolu'da o istanbul da özlem dolu bir süreç geçirdik kavuşmalar çok daha güçlendiriyordu bizi zor ama keyifliydi. Her ilişkide olduğu gibi inişler ve çıkışlar oluyordu tabikide ama en uzun ayrılığımız 2010 yazı için benim Work&Travel cesaretim olmuştu o kadar özlem çektim ki ilk ay hep ağladım:/ Ağlayacaktım madem o kadar ne diye uça uça gittim bilmiyorum ama dönüşüm hakikaten muhteşem oldu annecim ve Ayhan beni karşıladıklarında hala uçuyordum. Anlatılmaz tarif edilemez bir buluşmaydı ama ALLAH ayırmasın sevdiklerimizden inşallah her ne şekilde olursa olsun ayrılığın her hali kötü. 
Veeee... süpriz evlenme teklifinin ardından 9 eylül 2012 de yani doğum günümde nişanlandık, 9 aylık bir sürecin sonunda 2 haziran 2013 de "EVET" dedik. Binlerce kez şükürler olsun beraber büyüdüğümüz bu yolda sonunun mutluluk olması mükemmel bir şey darısı tüm bekarların başına:)
Ben hayatta yapamam edemem dediğim (!?) mutfak, temizlik ,iş güç nasıl olacak diye endişeleniyordum gerçekten çünkü annemin evinde öyle bir prensestim ki ben hep baş köşede otururdum :) Şimdi İrona Robot dıt dıt dırıııt:)) Maaşaallah diyeyim nazar etmeyeyim kendimi:)
Bugünlük içimden gelenler bu kadar yeni yazılarda yeni heycanlarla buluşmak dileğiyle herkese kocaman sevgilerle:)

3 yorum:

  1. Ne güzel olmuş bende böyle gerçek hayat yazılarını okumayı severim sen yaz hep böyle abonen olurum ben

    YanıtlaSil
  2. Erza ablacıım çok teşekkür ederim klavyemden geldiğince yazıcam inşallah sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Süpersin Candancığım, Anasının kızı... sözü sen ve Annen için biçilmiş kaftan :)))İkinizde süpersiniz,Sizi seviyorum, Başarılarının devamını diliyorum tatlım...

    YanıtlaSil