10 Ağustos 2013 Cumartesi

Benim dünyam renkli mi renkli :)

Ben bir şeyler paylaştıkça; tam annesinin kızı tabirini o kadar çok duyuyorum ki :) Evvveeet ben annemin bitanecik kızıyım hık demis burnundan düşmüşüm hemde :) 
Renkli şeyleri özellikle pembe olanları evet çok seviyorum bilen bilir zaten beni :) Yeni pencereden bakıyorum şimdi el yapımı yeni ürünlerimle karşınızdayım.  Çay tabakları, çerçeveler, fiyonklar, kelebekler, mumluk ve daha niceleri hepsi güzellikler diyarımda mevcut :) Hammaddesi polyester olan bu ürünler sert ve elde yıkamaya elverişlidir.  Şimdi sizlerle ürünlerimi paylaşacağım istediğiniz renk ile sunumlarınızı keyifli hale getirmek dileğiyle...
 iletişim için --> candanwonderland@gmail.com







1 yorum:

  1. Merhaba İnstergramdan takipe aldım blogumdan da alıyorum :) Kendi blogumada beklerim http://dinydunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil