6 Ağustos 2013 Salı

Kavanozlar Diyarı :)

Sevgili annem terzi olduğu için senelerce aksesuar ve benzeri işlerin içinde büyüdüm.  Kardeşimin erkek olmasına rağmen onunda desteği sonsuz olmuştur hepimizin eline iğne batmıştır yani. Hal böyle olunca hep nasıl yaparım? nasıl yapmalıyım? gibi sorularla kendi mutluluğumuzu kendimiz yaratma peşindeyiz. Eminönü'ne hep sevinçle gittim o boncuklar,kumaşlar,  her zaman ilgimi çekti. Bu yüzdendir ki her gidişimizde listemizden sapıp başka şeyler taşıdığımız doğrudur:)
Aldığımız cicileri bir gayretle hazırladık pembe hastası olduğum için rengimden tabikide şaşmadım:) İsme özel kavanozlar ve fanus hazırladım 

işte benim cicilerim:)
Sonra anneme özel bir fanus hazırlayıp sevgiyle yaptığım keki içine koyup tatlı bir hediye olarak götürme fikrim geldi anneme özel olmalıydı bu yüzden 2 yavru 1 anneden oluşan ördekli fanus yaptım. Anneciğim çok beğendi:) Bakalım sizde beğenecek misiniz?

Yemek masanızda,mutfak masanızda sırf dekorasyon  amaçlı bile kullanabileceğiniz bu sevimli fanuslar ve kavanozları sizin içinde hazırlayabilirim:) iletişim için --> candanwonderland@gmail.com dan ulaşabilirsiniz. Dilediğiniz renk ve tasarımda hazırlanabilir sevdikleriniz için hoş bir hediye olmaz mı ? Hazırladığım ürünlerden fotoğraflar paylaşmaya devam ederek kavanozlar diyarından sevgiler diliyorum, mutlu kalın :)
Minik ikizler için hazırlandı:)
Eşimin kuzeninin yeni doğmuş Çınar bebeği için hazırladım süpliiisdi ama paylaşmak istedim:)
İsme özel hazırlanmış tatlı ikili :)

Bunlar da ister şekerlik, ister reçellik:) dilediğiniz şekilde kullanabileceğiniz güzellikler. 
Okuyan, gülümseyen, beğenen, destekleyen herkese sevgiler:)

3 yorum:

  1. o kavanozları senin yaptığını bilmiyodumm canım yaa süper valla :))

    YanıtlaSil
  2. evvveeett benim tasarımlarım benim ürünlerim çeyizine yapalım hemen:)

    YanıtlaSil
  3. düşünmüyoo değilimm hanii :D o zaman yaklaşsınn bi kapını tıklatırım :)

    YanıtlaSil