20 Ağustos 2013 Salı

Neee Nişan mı:)

Bugün çok değil 1 sene önceki fotoğraflarıma baktım sonra biraz nostalji yazayım dedim.14 temmuz 2012'de Ayan'ımın evlenme teklifiyle beraber olması gereken prosedür süreci başladı. Açıkçası tam olarak tarihimizi belirleyemiyorduk. Ramazan ayı, bayram,tatiller falan.. Derken 9 Eylül 2012 yani doğum günümde olmasına karar verdik, üstelik bu kararı da 2 eylül 2012 de verdik  :) Evet aileler açısından şook durum hele de benim ailem... Ne giyicem, nerede yapıcam, kuaför, fotoğraf bir sürü detay... Elbisemi tabikide annem dikti aslında bir şeyleri düşünmeye başlamıştım ama tam olarak net değildi. Annemle yine bir Eminönü serüveninde yakın bir arkadaşımın düğününde giyicem diye elbise dikmesi için kumaşlar almıştık. O düğün sürecinde annem hiç müsait olmadı benim elbise yalan oldu, hazır bir elbise giydim. Sonrada o kumaşları yine bir düğün için kullanalım dedik yine annem o süreçte benle uğraşamadı o kumaşlar kaldı yani:) eee yeri varmış o sebeple:) Nişana 1 hafta var dışarıda istediğim gibi sade düzgün, bana uygun bir şey bulamayacağımı biliyordum zaten özel dikim gerekiyordu. Zaten öyle çarşı marşı şeylerinden de hoşlanmadığım için olabildiğince kenardan hallettim işlerimi:) Elbise nasıl olsun ne yapalım diye düşünürken bir model çıkıverdi meydana anneminde benimde içime sindi. Çok stresli bir süreç geçirdik iyiki diyorum kısa zamanda bu sıkıntılı süreç geçmiş çünkü gerçekten herkes çok hassas oluyor çok gerici... O bir haftayı düşünüyorum da hem işe gidip hem de hazırlık yapmak dünyanın en zor şeyiydi ama yinede en zor kısmı bence alyans seçmek.. Artık bir süre sonra bak bak hiç bir şey anlamıyorsun. Önerim neyi istemediğini kesinlikle belirleyeceksin ve ona göre bakacaksın böylelikle hepsine bakmak zorunda kalmıyorsunuz:) Ama sonra hayatımızın yüzüklerini de bulduk onlar da o kadar içimize sindi ki eşim de bende severek kullanıyoruz:)
Kuaför için Göktürk'de bulunan En İstanbul Güzellik Merkezine kendimi emanet ettim. Açıkcası saç olsun, makyaj olsun çok memnun ayrıldım sorun yaşamadım teşekkür ederim ama keşke düğün için annemi oraya yolladığımda da annem de sorunsuz ayrılsaydı. Daha da gitmiyoruz!!

Neyse fotoğrafları sevgili kuzenim Zeynep çekecekti, kendisi tam bir fotoğraf aşığı hem çekmeye hem de çektirmeye ilgisi var. Onda da sorun yaşamadık:) Nişanımız evimizde aile arasında oldu son dakika karar veremedik orası mı olsun burası mı olsun kim çağıralım kimi çağırmayalım o da çok stresli dedim topa girmeyelim kendi aramızda yapalım bu yüzden sessiz sedasız ama şok edici bir nişan töreni gerçekleşti. Hem doğum günüm (hatta günümüz çünkü annemle aynı gün doğmuşuz:), hem nişan günüm ve bir gün sonra atandım mükemmel bir 2012 çok şükür:) Sıra geldi fotoğrafları paylaşmaya:)


                                                        Ulus parkı kuzenim iş başında:)
                                                             Akşam dışarı çıktık:)
                                                               İşte benim kuzeniiim:)

                                                        Canımın içi sevgilim:)

Annemin emeklerine, kuzenimin fotoğraflarına her şeyin içimize sinmiş olmasına binlerce kez şükürler olsun:) Darısı tüm dileyen isteyen bekarların başına :) Her şeyin mükemmel olması diye bir şey söz konusu değil aşırı titiz olup anınızı zehir etmeyin. her ne olursa olsun her dakikanın tadını çıkarın herkese kucak dolusu sevgiler:)

2 yorum: