20 Ağustos 2014 Çarşamba

Oreo Aşkına*

Huhuuu:) Pinterestte gezinirken esinlenip yaptığım tatlı bence cok tatlı oldu :) Çakma Tiramisu yaparken kullandığım tarifimi oreoyla bulusturdum buraya not edeyim bence yine yapılası*
Malzemeler:
Muhallebi için;
-2.5 su bardağı süt,
-2 yemek kaşığı un,
-1 yemek kaşığı nişasta,
-1 çay bardağı şeker,
-2 adet yumurta sarısı,
-1 paket labne,
-1 paket krema,
-2 paket Oreo,
Şurup için;
-1 su bardağı ılık süt,
-2 yemek kaşığı kahve,
-1 tatlı kaşığı şeker ( isteğe bağlı arttırılabilir)
Yapılışı:
- Krema,Labne ve vanilya hariç tüm malzemeler karıştırılır, orta ateşte fokurdayana kadar pişirilir, fokurdamaya başlayınca altı kısılır. 1 paket labne,krema ve vanilya muhallebiye eklenir ve 5 dk mikserle çırpılır. Ayrı bir kapta şurup malzemeleri karıştırılır. Kullanacağımız kalıbın zeminine önce muhallebi ardından hazırladığımız şuruba batırdığımız oreolarımızı diziyoruz, üzerine tekrar muhallebi ve kahveli karışımımızda ıslattığımız oreoları diziyoruz.
Ben iki kat dizdim fakat isteğe bağlı katlar arttırılabilir :) 
En üst katı kapatıcakken muhallebimi azıcık pembeleştirmek istedim bunun için kalan muhallebime bir çimdik pembik gıda boyası kullandım:) Bence çok tatliş görünüyor miss gibi kalori bombası :D üzerini kakao ya da oreo ile süsleyebilirsiniz* Vee doğru buzdolabına, soğuduktan sonra bal olsun*
 Afiyet Olsun:)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder