5 Nisan 2014 Cumartesi

Bebek bezinden pasta :)

Laralllaaalaa kocaman bir Merhaba :) 04/04/2014 güzel bir seylerin olmasi icin harika bir tarih degil mi :) Sevgili arkadasim Nazli'ninda dogum yapacagi tarih :) Hastaneye giderken cicek almak yerine populer olan bu bebek bezi olayina girmeliyim diye not etmistim kendime zaten bir seyleri kendi yapma huyum hic bitmeyecek herhalde :) 
Malzemeler:
* Bir paket yenidogan bebek bezi ( henüz bir tecrübemiz olmadigi icin en iyi bez hangisi bilemedik:D Prima al dedim ama bizim bey Molfix bulmus umarim o da is gorur ) ,
* Paket lastiği,
* Havlu kagitlarimizin rulosu,
* Renkli kurdeleler, 
* Minik aksesuarlar, 
* Akliniza gelen her turlu minnos seyler :)
Ben pembeli beyazli bir urun hazirlamak istiyordum ama bu bez lila sari karisimi cikinca bende renk degistirdim haliyle :)
Bebek bezlerini rulo sekline getirip, paket lastigiyle sabitliyoruz. Tüm bezleri bu sekilde hazirladiktan sonra en keyifli kismi basliyor :) 
Havlu kagitlarimiz rulosunun etrafina bebek bezlerimizi yine paket lastigi ile sabitliyoruz,
1. kati bitirdikten sonra ikinci kati diziyoruz,
Kullanmak istediginiz renk kurdelanizla lastiklerin uzerine gelecek sekilde ortadan bagliyoruz :) 
Taa düğün zamani fotograf cekimi icin aldigimiz ama evde unuttugumuz balonlar her daim ise yariyor :)
veee bu da son hali :) Mis gibi oldu pek sevdim :) 
Nazli bir annenin Zeynep kuzusu geldi hosgeldi :) Rabbim saglikli huzurlu mutlu gunler nasip etsin tum kotuluklerden korusun insallah 🙏 Hadi bakalim hamis arkadasiniz varsa bezden pasta yapip goturuyoruz :) Sevgiyle kalin....

1 yorum: