21 Kasım 2013 Perşembe

Kahvaltilariniz mükemmel olsun ✨🙏☺️



Laraaallllaaaa kahvaltiiii... Gercekten en sevdigim en mutlu oldugum ögün:) annecigimin evinde köse yastigi olan ben bu evde bir hamarat oldum ben bile anlamadim gitti massaallah :)
Fazla özenerek hazirladigim icin aslinda cevremde tecrubeli olan yakinlarim kiziyorlar bana yapma boyle hazirlama sonra cok zorlanirsin, alistirma esini boyle seylere sonra hep ayni ozeni ister, hazirlamadiginda begenmez diye bilemedim belki de haklilar sonuc itibariyla tecrubeleri konusuyor :) ama ben seviyorum ya bir sey yaptigimda özenerek, güzellikle, sevgiyle hazirlamayi;) keyif de aliyorum gayet hosuma gidiyor incik binciklarla ugrasmak :) 
Benim esim cayi,corbayi inanilmaz sicak icebiliyor nasil bir sicak esigi var hic anlamadim sanirim anlayamayacagim da :) evliligimizin ilk aylarinda sofraya bile oturamiyordum resmen cayi dolduruyorum fiiirt bitiyor ocakla masa arasi mekik dokunan bir kahvalti...amaaan ne mutluluk kaliyordu ne bir sey derkeeeen cayi termosa koyma fikrim geeeldi ;) Candan Sosyal Tesislerine Hosgeldiniz diye dalga geciyorum ama isim cok kolaylasti, hic yerinizden kalkmaniza gerek yok ohhh miiis :)))
Sofranizi hazirlarken esinizle is bolumu yaparsaniz hele en mutlusu en keyiflisi :) o zaman gayet de vaktiniz oluyor süslemeye, özenmeye:) su an bu yaziyi okuyan anneler şöyle diyor eminim :) -"heeee cocugun olsun gorursun sen sofrayi, sunumu:) " bildim dimeee :D ama yapmayin gun aslinda kocaman her seyi sigdirabilmek bizim elimizde erken kalkin güzel bir kahvalti hazirlayin güne güzel ve mutlu baslayin hepinize sevgileeerlee :) **Bereketli, mutlu, huzurlu, hos sohbet ve ask dolu sofralaaar laralllaaalllaa...






Tek kahvalti yapicaksaniz evet katiliyorum pek istahsiz keyifsiz oluyor ama renklendirmek sizin elinizde :) degerlisiniz unutmayin :) 


4 yorum:

  1. Tatlımmmm :) çok güzel konular bulup yazıyorsun. Okurken zevk alıyorum. Bol bol yaz...

    YanıtlaSil
  2. Benim canim arkadsim destegin icin sonsuz tesekkurler☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım sofralarınıza, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil