21 Ekim 2013 Pazartesi

Tepsileriniz size özel olsun :)

Herkese kocamaan bir Merhaba,
Yazmak icin biriktirdigim bir sürü sey var aslinda bayramdi, misafirdi, tatildi erteledikce erteledigimi fark ettim. Herkes her seyi yapabilir buna inananlardanim yeter ki isteyin gücünüzü icinizde hissedin:) Özel yetenek gerektiren isler degil yani hepsinin püf noktalari var o kadar :)
Candan's Wonderland diye kulkandigim instagram hesabimdan gönlü cok güzel insanlarla karsilasmak beni cok mutlu ediyor, fenalarda yok degil tabi!! Ama bu hayatin her bölümünde olağan bir şey değil mi zaten.. Allahim kötü kalplileri uzaklastirsin hayatimizdan :) 🙏🙏🙏🙏🙏🙏 ben hobi isleri olarak merak saldigim, icimden bir seyler hazirlama istegi geldiginden bu islere giristim, ticari kaygilar, hirslar pesinde kosanlardan degilim!!! İlk ben yaptim, o benden gördü, beni taklit etti, girmeyin böyle islere herkes her seyi yapabilir ugrasan emek veren herkesin emegine saglik :) fiyonklu polyester tepsimi degisik bir formda hazirlamak istiyordum, düsünüyordum ki aklima geldii kostum hemen veee sipsak kisiye özel tepsiiii ortaya cikiverdi, cok mutlu oldum :)uzerine ince bir cam kestirdim ve fotografi arada sabitledim :)

Dileyen herkese hazirlayabilirim :) iletisim icin -> candanwonderland@gmail.com mutlu paylasimlar, mutlu üretimler, hayirli insanlar diliyorum sevgiyle kalin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder